ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ - ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΝΕΑ

Διαχείριση Ταμείου.
Διαχείριση Λιανικών Πωλήσεων προηγμένης τεχνολογίας


Alexandros-Retail-Intro-Screen_M.jpgΤο Alexandros Retail είναι ένα σύγχρονης τεχνολογίας σύστημα Διαχείρισης Λιανικών Πωλήσεων που μπορεί να προσαρμοστεί απόλυτα στις λειτουργικές ανάγκες της επιχείρησής σας και να μεγιστοποιήσει την παραγωγικότητά της. Καλύπτει απόλυτα τις ανάγκες όλων των επιχειρήσεων λιανικής πώλησης (από περίπτερο ως supermarket) ανεξάρτητα από το αντικείμενο εμπορικής δραστηριότητας (ένδυση, υπόδηση, τρόφιμα κλπ) και από τον τρόπο λειτουργίας (μεμονωμένο κατάστημα, πολυκατάστημα, αλυσίδα καταστημάτων, franchise κλπ).

Διαχείριση Λιανικών Πωλήσεων προηγμένης τεχνολογίας που απευθύνεται σε μεμονωμένες επιχειρήσεις ή δίκτυα καταστημάτων ανεξαρτήτως μεγέθους ή αντικειμένου δραστηριότητας.
Λειτουργία απο την πρώτη στιγμή της εγκατάστασης, γιατί διαθέτει ολοκληρωμένη βάση δεδομένων με 36.000 έτοιμους κωδικούς ειδών (Mini Market - Super Market)

Με το Alexandros Retail θα διαχειριστείτε καλύτερα τo κατάστημά σας, θα βελτιώσετε την εξυπηρέτηση των πελατών, θα περιορίσετε το κόστος λειτουργίας, θα αυξήσετε τα κέρδη και θα κάνετε την επιχείρησή σας πιο ανταγωνιστική.

Το Alexandros Retail διαθέτει απεριόριστες δυνατότητες επικοινωνίας. Μπορεί να λειτουργήσει on line ή off line, όπως επιθυμεί η επιχείρηση, προσφέροντας χαμηλό κόστος λειτουργίας και ασφάλεια συναλλαγών ακόμα και σε περίπτωση πτώσης της τηλεπικοινωνιακής σύνδεσης. Υλοποιεί την αυτόματη αποστολή δεδομένων, τιμοκαταλόγων και λοιπών πληροφοριών μεταξύ κεντρικού και υποκαταστημάτων ή μελών δικτύου franchising. Ελέγχει αυτόματα την πληρότητα διαβίβασης των στοιχείων

Χαρακτηριστικά

  • Διαχείριση πολλαπλών εταιριών, υποκαταστημάτων, franchise
  • Λειτουργία με Touch Screen συστήματα, POS ή PC
  • Σύνδεση με περιφερειακές συσκευές όπως: φορητά τερματικά, φορολογικούς μηχανισμούς και εκτυπωτές, barcode scanners, ζυγιστικά συστήματα, price checkers, ηλεκτρονικές ετικέτες τιμών, οθόνες ενημέρωσης πελάτη, συρτάρια ταμείου κλπ
  • Διαχείριση πολλαπλών τρόπων πληρωμής (μετρητά, πιστωτικές κάρτες, διατακτικές, αξιόγραφα, ξένο νόμισμα)
  • Βar codes
  • Διαμόρφωση της οθόνης πωλήσεων από το χρήστη
  • Εισαγωγή νέου πελάτη – είδους τη στιγμή της συναλλαγής
  • Επιστρεφόμενα είδη
  • Κενές συσκευασίες
  • ”Κρατήσεις” προϊόντων
  • Τιμοκατάλογοι και πιστωτικές πολιτικές
  • Πολιτικές προώθησης πωλήσεων (δωροεπιταγές, λίστες κλπ) καθώς και Loyalty Cards
  • Παρακολούθηση των αγοραστικών συνηθειών των πελατών
  • Πρόταση παραγγελίας αγορών
  • Χρώμα – Μέγεθος
  • Ταμειακό έλεγχο ανά βάρδια, ημέρα, θέση εργασίας κλπ
  • Συγκεντρωτική λογιστικοποίηση