ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ - ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΝΕΑ

Maximum
Η πρωτοποριακή και αξιόπιστη εφαρμογή Εμπορικής Διαχείρισης, ανεπτυγμένη σε τεχνολογία αιχμής, που εξασφαλίζει ταχύτητα, ευχρηστία και ασφάλεια δεδομένων στις επιχειρήσεις

picture

Χαρακτηριστικά

    • Διαχείριση Πωλήσεων Χονδρικής–Λιανικής παρακολουθώντας πλήρως όλα τα στάδια (Παραγγελίες–Δελτία Αποστολής–Τιμολόγια)
    • Εκτυπώσεις με δυναμικές προεπισκοπήσεις και δυνατότητα άμεσης αποστολής με e-mail, εξαγωγής σε excel, word, access καθώς και σε αρχείο .html, .csv, .txt και .pdf
    • Αποθήκη–Πολλαπλοί Αποθηκευτικοί Χώροι (Υποκαταστήματα)–Διαχείριση Σετ Ειδών-Ομαδικές Ανατιμήσεις τιμοκαταλόγων ειδών–Δυνατότητα ενημέρωσης αρχείου ειδών από αρχεία τιμοκαταλόγου προμηθευτών–Θεωρημένες καταστάσεις αποθήκης
    • Διαχείριση χαρακτηριστικών ειδών
    • Διαχείριση εικόνας ανά είδος
    • Πελάτες/Προμηθευτές – Συγκεντρωτικές Καταστάσεις Πελατών/Προμηθευτών
    • Παραγγελίες Πελατών Προμηθευτών με δυνατότητα αποστολής με fax και e-mail
    • Αναζητήσεις Πελατών/Προμηθευτών/Αποθήκης με δυνατότητα εξαγωγής στο excel, σε αρχείο .txt ή σε εκτυπωτή
    • Δυνατότητα δημιουργίας παραμετρικών αλφαριθμητικών στα βασικά στοιχεία πελατών, προμηθευτών, αποθήκης
    • Σύνδεση με Εργαλεία Αναφορών (Crystal Reports, MS Access, MS Excel)
    • Διαχείριση Πωλητών με διαφορετικά ποσοστά προμήθειας, βάσει τζίρου και εισπράξεων
    • Δυνατότητα συμμετοχής των Πωλητών και ανά είδος στις πωλήσεις
    • Ετικετογράφος Πελατών / Προμηθευτών
    • Διαχείριση Αξιογράφων με δυνατότητα ομαδικών Κινήσεων
    • Εικόνα επιχείρησης με δυνατότητα οριζόμενων μεταβλητών και σύγκριση μεταξύ περιόδων
    • Ομαδικές ενημερώσεις εγγραφών Πελατών, Προμηθευτών, Ειδών
    • Αυτόματη Διαδικασία Back up
    • PRISMA Win +easy CRM: Προσφέρει όλη την πληροφόρηση που χρειάζεστε για να καλύψετε τις ανάγκες των πελατών σας να προσελκύσετε νέους και να δημιουργήσετε μακροχρόνιες και κερδοφόρες σχέσεις μαζί τους. Διαχείριση δυνητικών πελατών. Παρακολούθηση των απαιτήσεων τον πελατών , Follow up, προσφορές. Σχεδίαση και εκτέλεση προωθητικών ενεργειών. Εσωτερική οργάνωση. Διαχείριση εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων - άμεση διευθέτηση εισερχομένων κλήσεων. Διαχείριση γραφείου. Πρόγραμμα ημέρας ανά χειριστή ή ομάδα χειριστών. Υπενθυμίσεις για μελλοντικές κινήσεις (τιμολογήσεις - εισπράξεις - πληρωμές). Τήρηση ιστορικού για κάθε πελάτη. Εξαγωγή σε Outlook 2003-2007-2010