ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ - ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΝΕΑ

Ολοκληρωμένη Λύση που αφορά το χώρο της Εστίασης.
Δυνατότητα διαχείρισης 2 ή περισσότερων περιπτέρων, καταστημάτων, super market. μελών δικτύων franchise, αλυσίδων καταστημάτων κλπ.

Description: alexandros-amvrosia-2010.jpgΜια Ολοκληρωμένη Λύση στο χώρο της Εστίασης
Η Ολοκληρωμένη Λύση που σχεδιάσαμε ειδικά για το χώρο της Εστίασης βασίζεται σε ένα  σύγχρονης τεχνολογίας σύστημα Διαχείρισης Λιανικών Πωλήσεων που μπορεί να προσαρμοστεί απόλυτα στις λειτουργικές ανάγκες της επιχείρησής σας και να μεγιστοποιήσει την παραγωγικότητά της.

 

Καλύπτει απόλυτα τις λειτουργίες  του delivery ,  του ταμείου , και των τραπεζιών με σύστημα ασύρματης παραγγελιοληψίας .

Χαρακτηριστικά Εξοπλισμού :

Description: Alexandros Amvrosia - Οθόνη Τραπεζιών_M.jpg
  • ICS Touch Screen Pos  OP 15,ή PC BUSINESS  με Touch Screen οθόνη
  • ταμειακή μηχανή  ICS ELEGANT PLUS
  • Ηλεκτρονικός Ζυγός  DIGI  DS788P
  • Οθόνη Πελάτη
  • Συρτάρι Κερμάτων- Χαρτονομισμάτων
  • Bar Code Scanner  USB
  • αναγνώριση τηλεφώνων πελατών fritz box

Τεχνολογία – Περιβάλλον  Εφαρμογών :

  • MS SQL SERVER
  • Εύκολο στη Χρήση
  • Συμβατό με Λειτουργικό Σύστημα  WIN7

Πλεονεκτήματα :

  • Διαχείριση σταθερών σημείων πώλησης (P.O.S.).
  • Ασύρματη Παραγγελιοληψία με RF τερματικά ή Pocket PCs: Συνδέεται με σύγχρονα και εύχρηστα ασύρματα φορητά τερματικά με τα οποία ο σερβιτόρος μπορεί να προωθήσει άμεσα την παραγγελία προς εκτέλεση, από οποιοδήποτε σημείο του καταστήματος.
  • Αποστολές Πακέτων (Delivery) με αναγνώριση τηλεφώνων πελατών: Πλήρης διαδικασία και παρακολούθηση πώλησης «πακέτου», που περιλαμβάνει καταχώρηση της παραγγελίας του πελάτη, οποιαδήποτε μεταβολή (εάν ζητηθεί), έκδοση παραστατικών πώλησης, χρέωση της παραγγελίας στον διανομέα που θα την παραδώσει. Αυτόματη δημιουργία barcode με αριθμό παραγγελίας και εκτέλεση της παραγγελίας βάσει αυτού.
  • Διαχείριση Τραπεζιών: Η αποτύπωση των τραπεζιών γίνεται γραφικά και αριθμητικά, ενώ η χρωματική απεικόνιση του κάθε αριθμού τραπεζιού υποδηλώνει την ύπαρξη ή όχι παραγγελιών και την κατάστασή τους (Προς έκδοση, Προς εξόφληση κλπ). Υποστήριξη πολλαπλών τιμοκαταλόγων ανά τραπέζι.
  • Διαχείριση Cashier Mode: Διαφορετικό User Interface (στην ίδια εγκατάσταση) για την διαχείριση των «πακέτων» (Take Away).
  • Διαχείριση Kitchen Mode: Διαφορετικό User Interface (στην ίδια εγκατάσταση) για την διαχείριση των παρασκευαστηρίων σάντουιτς. Οι λειτουργίες Τραπέζια – Cashier – Kitchen, μπορούν να «συνυπάρχουν» στην ίδια θέση εργασίας.
  • Διαχείριση KDSi – interactive Kitchen Display System: σύστημα ενημέρωσης των πόστων παρασκευής της κουζίνας (μπουφές – ζεστά – bar κλπ.). Ο παρασκευαστής παρακολουθεί τις παραγγελίες και τους χρόνους παρασκευής και ενημερώνει πότε και ποια είδη κάθε παραγγελίας είναι έτοιμα.
  • Πολλαπλές Φ.Τ.Μ. ανά Σημείο Πώλησης και Πολλαπλά Σημεία Πώλησης ανά Φ.Τ.Μ.: Η εφαρμογή παρέχει τη δυνατότητα εκτύπωσης αποδείξεων μέσω Φορολογικών Ταμειακών Μηχανών, Φορολογικού μηχανισμού ή ΑΔΗΜΕ.
  • Μερική ή Ολική Έκδοση Λογαριασμού ανά Είδος και ανά Παραγγελία: Έκδοση θεωρημένων δελτίων παραγγελιών - παραστατικών σύμφωνα με τον κώδικα βιβλίων και στοιχείων.
  • Μερική ή Ολική Εξόφληση Λογαριασμού ανά Είδος και ανά Παραγγελία: Διαχείριση εισπράξεων μετρητοίς ή μέσω πιστωτικών καρτών.
  • Διαχείριση Σερβιτόρων ανά Βάρδια και ανά τραπέζι, προγραμματισμός σερβιτόρων.
  • Ελάχιστη κατανάλωση: Δυνατότητα παρακολούθησης εισιτηρίων εισόδου με έλεγχο ποσού ελάχιστης κατανάλωσης.
  • Διαχείριση ειδών: Πολλαπλοί Τιμοκατάλογοι, σύνδεση με κατηγορίες / ομάδες / υποομάδες / group ειδών.
  • Διαχείριση Πελατών και Καρτών Πελατών: Όλα τα στοιχεία των πελατών καθώς και τις αντίστοιχες οικονομικές πληροφορίες που προκύπτουν από τις κινήσεις τους.
  • Ενημερωτικές εκτυπώσεις: Πληροφοριακές εκτυπώσεις, σε ημερήσια, εβδομαδιαία, μηνιαία και ετήσια ανάλυση, με πολλαπλά κριτήρια.

Επιπλέον Εξοπλισμός
Το LEANKO διευκολύνει την παραγγελία του πελάτη αλλά και την εσωτερική λειτουργία της επιχείρησης.

Το μπουτόν τοποθετείτε στο σημείο πώλησης του πελάτη (τραπέζι, ομπρέλα, κλπ).
Display ή δονούμενο ρολόι χειρός για τους σερβιτόρους.
Ασύρματο control panel για τον προϊστάμενο προσωπικού, Σεφ κλπ. Description: λεανκο.png

 Διαδικασίες

  • Για παραγγελία πατήστε το κουμπί «call» στη συσκευή του τραπεζιού.
  • Το νούμερο του τραπεζιού εμφανίζεται στο display ή στο wristwatch.
  • Για ακύρωση πατήστε το κουμπί «cancel».
  • Για λογαριασμό πατήστε το κουμπί «bill».
  • Το control panel ενημερώνει άμεσα το σερβιτόρο με μήνυμα στο ρολόι του σερβιτόρου.
  • Γρήγορη ενημέρωση για την ολοκλήρωση της παραγγελίας.
  • Αμεσότητα στις εντολές του προσωπικού.
  • Καταγραφή στατιστικών στοιχείων.

Οφέλη

  • Άμεση ανταπόκριση των σερβιτόρων.
  • Μείωση αναμονής των πελατών.
  • Ταχύτητα εναλλαγής τραπεζιών - Αύξηση πωλήσεων
  • Μείωση κόστους ημερομισθίων.
  • Αύξηση αποτελεσματικότητας των σερβιτόρων.
  • Χαλαρή ατμόσφαιρα - Αναδεικνύει την επιχείρηση.
  • Σε ώρες μη αιχμής ο σερβιτόρος κάνει εργασίες εκτός χώρου εποπτείας.
  • Φαγητά/ποτά σερβίρονται στην κατάλληλη θερμοκρασία.
  • Περισσότερος χρόνος του σερβιτόρου με τους πελάτες.
  • Αποσυμφόρηση σερβιτόρων από τον χώρο της κουζίνας.
  • Διακριτική & Άμεση επικοινωνία.
  • Απόλυτος έλεγχος της καλής λειτουργίας των σερβιτόρων.

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ

 

Description: Leanko-Beach3_M.jpg

Description: λεανκο.png

Description: Leanko-Piu-Verde_M.jpg